Social Items

Mesyuarat Agung Bagi Persatuan

Adalah dimaklumkan Mesyuarat Agung Tahunan Kali Ke-20 bagi tahun 2021 Persatuan Penolong Perancang Bandar dan Desa Malaysia PPPM akan diadakan seperti ketetapan berikut. Permintaan itu hendaklah dihantar kepada Setiausaha.


Notis Mesyuarat Agung Tahunan Kali Pertama Dan Pemilihan Jawatankuasa Bagi Persatuan Perunding Profesional Pembinaan Negeri Kelantan Kelprobina Facebook

Rozaime Mohd Don Setiausaha En.

Mesyuarat agung bagi persatuan. Ucapan Penangguhan Mesyuarat Agung Tahunan MPMMJ kali ke-14. Menerima laporan Jawatankuasa berkenaan perjalanan Persatuan di dalam tahun yang lalu. Pn No or Rihan bt Mohd Nor - AJK.

UCAPAN PENGERUSI PERSATUAN Eugene Chea Yong Sheng. Sehubungan dengan itu saya bagi pihak Persatuan Bahasa. Beliau berkata selepas pihaknya melakukan semakan terhadap laporan dan dokumen berkaitan AGM itu didapati proses pelaksanaan dan perjalanan mesyuarat.

Dewan Tingkat 16 Menara Yayasan Selangor Petaling Jaya. 23 September 2021 Khamis Masa. Bersyukur kepada Allah swt dalam suasana yang hening ini kita diberikan ruang dan peluang untuk sama-sama berada di dewan besar ini bagi meneruskan usaha-usaha.

75 Mesyuarat Agung Khas bagi Persatuan ini boleh diadakan-a Bila difikirkan mustahak oleh Jawatankuasa atau b Atas permintaan beramai-ramai dengan bertulis oleh tidak kurang daripada satu perlima 15 daripada jumlah ahli yang berhak mengundi dengan menerangkan tujuan dan sebab mengadakannya. MINIT MESYUARAT AGUNG PERSATUAN KEBAJIKAN SUKAN DAN KEBUDAYAAN KAKITANGAN YAYASAN SELANGOR KALI KE-29 Tarikh. Pn Noor Laila bt Mohd Noor - AJK.

COMBI akan diteruskan dengan bantuan Dr Haji Junaidi bin Ibrahim. Dewan Undangan DUN Dusun Tua dan beliau telah merasmikan Mesyuarat untuk menubuhkan. Agenda Mesyuarat Agung DwiTahunan adalah.

Auditorium Perpustakaan Negara Malaysia 232 Jalan Tun Razak 50572 Kuala Lumpur Kehadiran. Beliau juga merakamkan selamat datang kepada murid-murid Tahun 4B dan 5B. Barisan Kepimpinan Persatuan Zon Badan Kebajikan Anak Negeri dan Kelab.

Setiausaha hendaklah menghantar kepada tiap-tiap ahli sekurang-kurangnya 14 hari sebelum Mesyuarat Agung Tahunan diadakan satu agenda mesyuarat termasuk salinan minit mesyuarat dan laporan aktiviti tahunan serta penyata kira-kira Pertubuhan bagi tahun lalu yang telah diaudit. Pengerusi Mesyuarat menjemput EnAris Aziz selaku Pengerusi. 01 April 2016 Jumaat Masa.

Interested in flipbooks about BUKU PROGRAM MESYUARAT AGUNG PERSATUAN PUJ KALI KE-2 SESI 2017-2019. Barathan al Arasezi Uthaya Suriyan Timbalan Pengerusi. View flipping ebook version of BUKU PROGRAM MESYUARAT AGUNG PERSATUAN PUJ KALI KE-2 SESI 2017-2019 published by nur_ekins88 on 2019-03-22.

Ucapan Perasmian telah disampaikan oleh Yg Berhormat Tuan Hj Razaly Hassan selaku Ahli. _____ Thuruga Priyaa ap Kesava Mural PERLANTIKAN AHLI JAWATANKUASA PERSATUAN BAHASA INGGERIS TAHUN 2020 Pengerusi. Kepada penduduk yang tidak berdaftar dan ingin.

MESYUARAT AGUNG TAHUNAN PPM 2016 1 MINIT MESYUARAT AGUNG TAHUNAN PERSATUAN PUSTAKAWAN MALAYSIA PPM TAHUN 20142015 Tarikh. Jaya Pengerusi En. Mesyuarat Agung tersebut bagi tujuan pelantikkan ahli jawatan kuasa baru bagi menggantikan ahli protem persatuan yang sedia ada.

Bagi menutup mesyuarat itu pengerusi mungkin berkata Dengan ini saya menangguhkan mesyuarat dengan rasminya 43. Mesyuarat Agung Tahunan AGM Persatuan Olahraga Selangor yang diadakan pada 12 Disember lepas didapati tidak teratur kata Pesuruhjaya Sukan PJS Ibrahim Mohd Yusof. 46 MINIT MESYUARAT 44.

Ahmad Saidi Bin Hashim 5. MINIT MESYUARAT AGUNG KALI PERTAMA BAGI TAHUN 20182019 PERSATUAN PENDUDUK TAMAN PINGGIRAN DELIMA Bismillahirahmanirrahim Alhamdulillahirabbil Alamin Hamdan Yuwaafi Nimahuu Wa Yukaafi Maziidah. Pn Mariah bt Kamaluddin - AJK.

Assallamualaikum Saya dengan segala hormatnya mengutuskan dan memaklumkan Notis Peringatan Minit Mesyuarat Agung Kali. Norzihan bt Ab Razak - Setiausaha. Mesyuarat Agung DwiTahunan bagi Pertubuhan hendaklah diadakan dalam tempoh dalam tempoh 24 bulan daripada tarikh Mesyuarat Agung DwiTahunan terakhir pada tarikh masa dan tempat yang ditetapkan oleh Jawatankuasa.

Salinan dokumen-dokumen ini juga hendaklah dibekalkan untuk dibaca oleh ahli-ahli di alamat. UCAPAN KETUA PEMIMPIN Guru Penasihat dan juga Ketua Panitia Bahasa Melayu Cik Etiesha Abd Rais mengalu-alukan kedatangan guru-guru yang menghadiri Mesyuarat AJK Persatuan Bahasa Melayu kali pertama bagi tahun 2014. 30 Mac 2015 9 Jamadil Akhir 1436 Isnin Masa.

Ahmad Fauzani Bin Ismail 4. Mesyuarat Agung Tahunan bagi Persatuan hendaklah diadakan dengan secepat mungkin setelah berakhirnya tahun kewangan tetapi tidak lewat daripada 31hb Mac pada tarikh masa dan tempat yang ditetapkan oleh Jawatankuasa. Persatuan yang mengadakan Mesyuarat Agung Tahunannya dua tahun sekali dikenali Mesyuarat Agung Dwitahunan.

2021 PERSATUAN PENOLONG PERANCANG BANDAR DAN DESA MALAYSIA PPPM Dengan hormatnya saya merujuk perkara di atas. Beliau juga mengucapkan syukur kepada Allah Subhanuwataala atas kurniaNya dapat melangsungkan mesyuarat agung dwitahunan perupa bagi kali yang kedua. Kavina ap Chandy Setiausaha.

Ucapan terima kasih juga ditujukan kepada Ketua Pengarah Balai seni visual Negara EnHaned Masjak kerana sudi merasmikan mesyuarat. 730malam Pendaftaran ditutup. MESYUARAT AGUNG KE 3 PERSATUAN PENDUDUK SERENA S2 HEIGHTS Pendaftaran bermula.

Minit mesyuarat Tanggungjawab menulis minit mesyuarat begitu penting. Zaflee Pawanteh Naib Pengerusi En. Kerja kerja Mesyuarat Agung Tahunan ialah.

A Rahim Bin Abdullah 2. 830 malam Tempat. Check more flip ebooks related to BUKU PROGRAM MESYUARAT AGUNG PERSATUAN PUJ.

21 Jan 2009 Masa200 ptg Tempat. Ucapan Perasmian bagi Mesyuarat Agung PPTPD. Berhampiran Pondok Pengawal Keselamatan Serena Kehadiran.

6 Mei 2017 Masa. YM Raja Azman b Raja Mamat - AJK. Barisan Kepimpinan MPMMJ sesi 20142015.

33 Perkara 64 Sampah. Sticker baru taman akan dibuat selaras dengan penggal baru JK yang akan datang. Mesyuarat telah memutus dan mengesahkan sebulat suara perlembagaan dan peraturan-peraturan persatuan senarai aktiviti utama dan senarai ahli jawatankuasa yang akan melaksanakan tugas masing-masing sehinggalah ke tarikh mesyuarat Agung yang pertama yang akan diadakan secepat mungkin.

MINIT MESYUARAT AGUNG PERSATUAN MATEMATIK SK SYP 1 BAGI TAHUN 2009. Mempertimbangkan laporan Jawatankuasa berkenaan aktiviti pertubuhan yang lalu. Persatuan PPTPD dan berharap pembangunan kemasyarakatan dan perpaduan masyarakat di.

Mesyuarat agung tahunan persatuan alumni kolej matrikulasi perlis pakmp kali ke-6 tahun 2016 Dengan segala hormatnya Fasal 8 Perlembagaan Persatuan Alumni Kolej Matrikulasi Perlis pada Perkara 83 menjelaskan Mesyuarat Agung Tahunan bagi Persatuan hendaklah diadakan dengan secepat mungkin setelah berakhirnya tahun kewangan tetapi tidak lewat daripada 31hb Mac. Mesyuarat Agung Tahunan 2020 bagi Persatuan Bahasa Inggeris berjalan lancar dan ditangguhkan pada jam 915 pagi. Minit Mesyuarat Tarikh.

930 pagi-130 petang Tempat. Abdul Halim Bin Abdul Hafiz 3. PERKARA BERBANGKIT MESYUARAT AGUNG PERSATUAN PENDUDUK TAMAN LAPANGAN SSI KALI KE5 TAHUN 2014.

900 pagi Tempat. Kepada ahli yang telah mendaftar di jemput hadir ke mesyuarat agung yang pertama bagi sesi 20132014 demi menjalankan tanggungjawab sebagai ahli persatuan. Mesyuarat Agung Tahunan bagi tiaptiap Persatuan Nelayan hendaklah diadakan dalam masa 2 bulan selepas ditutup tahun kewangan tiaptiap satu persatuan iti atau dalam masa yang lebih lanjut mengikut sebagaimana yang dibenarkan oleh Pendaftar atau sebagaimana yang ditetapkan oleh perlembagaan atau kaedahkaedah persatuan itu.

Persatuan Bola Sepak Sarawak FAS mesti mengadakan semula Mesyuarat Agung Tahunan AGM bagi memastikan persatuan itu benar-besar sah dari segi peraturan perlembagaan Pertubuhan Sarawak ROS. Pada ketika ini kepimpinan FAS tidak sah kerana AGM pada 21 Ogos 2010 lepas turit dihadiri Persatuan Bola Sepak Bahagian Kuching PBBK. 31 Perkara 62 Program COMBI.

32 Perkara 63 Sticker Baru.


Mesyuarat Agung Tahunan Pibg Kali Ke 38 Flip Ebook Pages 1 19 Anyflip


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar