Social Items

Borang Menghadiri Mesyuarat Bahagian Kokurikulm Spsk

MENGHADIRI MESYUARAT KHAS PERSATUAN IKHTISAS Boleh diluluskan kepada pegawai yang menghadiri mesyuarat agung atau mesyuarat agung luar biasa dalam persatuan ikhtisas di mana pegawai menjadi ahli. Setiap pelajar hendaklah mengambil bahagian sekurang-kurangnya dalam salah satu gerakerja pakaian seragam satu kegiatan persatuan atau kelab dan satu kegiatan sukan atau permainan Perkara 51 Surat Pekeliling ikhtisas Bil 11985 KPBS8591Jld.


Buku Pengurusan Smk Seri Intan 2019 Vebuka Com

Smkv pm 07 lampiran 2 senarai kehadiran mesyuarat.

Borang menghadiri mesyuarat bahagian kokurikulm spsk. BAHAGIAN C Penggunaan Bahasa 10. 2001 Mesyuarat Majlis Kokurikulum Sekolah. SPSK PK 073 PERKARA BORANG MAKLUM BALAS MESYUARAT TARIKHMINIT MESYUARAT KOKURIKULUM BIL 12021 TEMPAT 16 Januari 2021.

PK07 Pengurusan Mesyuarat PK08 Pengurusan Bimbingan. Dalam 1Sukan 1Kelab dan 1Badan Beruniform Bahagian Kokurikulum Kesenian Kementerian Pendidikan Malaysia 2015. Smkv pm 07 lampiran 4 rekod edaran surat edaran minit mesyuarat maklum balas.

Pengurusan mesyuarat 81 Pengurusan fail 83 20. Laporan Kewangan Garis Panduan Pengurusan Kewangan Peruntukan Bantuan Persekolahan Berdasarkan Per Kapita Dan Enrolmen Semua peruntukan kokurikulum termasuk Bantuan Kokurikulum Sekolah BKKS. Smkv pm 07 lampiran 3 contoh format minit mesyuarat-edited.

27092019 Sukacitanya dimaklumkan tuanpuan adalah dijemput untuk menghadiri Mesyuarat Pengurusan Pentaksiran Sekolah SMK Jubli Perak Sultan Haji Ahmad Shah kali pertama bagi tahun 2018. Surat Pekeliling Ikhtisas Bil72006 Panduan Perbelanjaan Peruntukan Kokurikulum Sekolah Diterbitkan olehBahagian Pengurusan Sekolah Harian. Norlena Salamuddin et al.

Flag for inappropriate content. Pk 08-4 borang khidmat kaunseling kelompok. Borang-Borang Penilian Kokurikulum Rekod Kehadiran Kokurikulum 131 Penilaian Kegiatan Kokurikulum satu komponen 132.

Muat turun halaman 1-50 di FlipHTML5. Sebagai seorang guru anda mungkin selalu menghadiri mesyuarat di luar sekolah seperti di PPD di PKG atau di sekolah-sekolah lain. Semua murid hendaklah digalakkan supaya mengambil bahagian secara lebih aktif dalam kegiatan kokurikulum.

Format Surat Sokongan Permohonan Dan Kebenaran Menghadiri Temu Duga Oleh Ketua Jabatan. Memastikan borang-borang kokurikulum yang digunakan dikemaskini. AKTIVITI TINDAKAN 1.

Output yang akan diperolehi termasuk. Rasmi dan memo rasmi dari semasa ke semasa sama ada dengan menghadiri program latihan seperti kursus bengkel seminar mahupun melalui pembacaan. Rekod Hebahan Perhimpunan Minit Mesyuarat Takwim Pentaksiran Kokurikulum Sekolah.

Harap ianya membantu anda. Minit Curai merupakan salah satu daripada tindakan yang perlu diambil oleh pegawai yang telah menghadiri mesyuarat khususnya mesyuarat di luar kawasan. Memastikan guru mematuhi takwim dan.

Sila Right Click pada bahan-bahan yang ingin anda muat turun dan Save Target As. Agenda mesyuarat adalah seperti berikut. 100 1 100 found this document useful 1 vote 25 views 16 pages.

Menentukan takwim dan jadual aktiviti. 31 Ucapan GPK HEM 32 Pengesahan minit mesyuarat 33 Perancangan aktiviti 34 Pemberitahuan tugasan dan AJK 35 Hal-hal lain. Mesyuarat Induk Kokurikulum hendaklah dipengerusikan oleh Pengetua.

Contoh minit Mesyuarat Kali Kedua 2019. 19 tahun 2013 Pemakaian Uniform Kadet Remaja Sekolah bagi Pengarah Bahagian Pengarah Pendidikan Negeri Pegawai-Pegawai Bahagian Jabatan Pendidikan Negeri dan Pejabat Pendidikan Daerah serta Pengetua Guru Besar dan Guru-Guru Yang Berkenaan. Borang maklumat Calon Temu Duga AKP SPPBG009 Muat Turun.

You have just read the article entitled Borang Pentaksiran Bilik. PengetuaGuru Besar GPK HE. BAHAN-BAHAN SISTEM KOKURIKULUM DAN SISTEM PAJSK.

Menyediakan senarai ahli rumah sukan yang lengkap mengikut kelas. Lampiran Lampiran A - Borang pesanan 85. Bola Keranjang Buletin Hal Ehwal Murid Hari Guru Hari Keusahawanan hari koperasi HEM isra mikraj Jaringan Luar Jawatankuasa ICT Kokurikulum Kolokium PPU koperasi Kurikulum Lagu SMKC Lembaga Pengawas Logo dan.

Memastikan penglibatan pelajar menyeluruh. Matlamat gerakerja kokurikulum yang dikehendaki ialah penyertaan setiap orang pelajar. Menentukan peraturan kokurikulum sekolah.

Google Meet MS PARA PERKARA UNIT TINDAKAN PERKEMBANGAN ULASAN PANITIA 4 15 KPI Unit Kokurikulum iaitu penyertaan di peringkat Semua Guru Telah diambil tindakan oleh Guru Penasihat. Pk 08-2 biodata murid. Senarai Semak Dokumen Temu Duga Bagi Permohonan Ke.

2011 membahaskan pentadbir kokurikulum juga harus kreatif dan berpandangan. Borang Rumusan dibekalkan dalam tempoh ditetapkan. Memastikan sekolah mengambil bahagian dalam kegiatan kokurikulum peringkat DaerahNegeri Kebangsaan.

INFO DIGITAL SK LADANG TOMANGGONG 2021 menerbitkan FAIL PENGURUSAN KURIKULUM 2021 pada 2021-03-29. Download as PPT PDF TXT or read online from Scribd. Sebenarnya setiap kali kita telah pergi bermesyuarat atau taklimat.

Dalam Penulisan Surat Rasmi dan Memo Kesalahan Tatabahasa dalam Surat Rasmi dan Memo 11. PK 07 Pengurusan Menyusarat Cop sekolahGuru Besar GPK 4. 14 Dalam Mesyuarat Pengurusan Pendidikan Bil91997 wakil Bahagian Pengajian Tinggi mencadangkan agar kegiatan kokurikulum di sekolah dinilai berdasarkan format atau kaedah yang tetap dan diiktiraf agar keesahan dan kebolehpercayaan tidak dipertikaikan apabila markah kokurikulum dijadikan sebagai sebahagian dari markah penilaian kemasukan.

Lampiran dan Borang SPSK 2017 Lampiran dan Borang SPSK 2017. Mengagihkan murid dalam rumah kepada beberapa acara sukan dan permainan. 2001 Mesyuarat Agung Unit Pakaian Seragam Kelab Persatuan dan Kelab Sukan Permaianan Guru Pemimpin Guru.

Baca versi flipbook dari FAIL PENGURUSAN KURIKULUM 2021. PBD berlaku secara formatif dan sumatif. Agenda mesyuarat merangkumi berdasarkan.

Borang kehadiran menggunakan SPSK PK 0702 Rekod Edaran SPSK PK 0704 jika perlu dan Borang Maklum Balas Mesyuarat SPSK PK 0705. Pk 08-3 borang khidmat kaunseling individu. Tugas dan Tanggungjawab Guru Rumah Sukan.

Borang instrumen yang telah diisi lengkap. Pencapaian atau Kejayaan Kelab Persatuan 9. Mesyuarat boleh dikendalikan oleh PK Kokurikulum dengan penurunan kuasa.

Save Save Penulisan Memo For Later. Sila Muat Turun Bahan-bahan di bawah. Mengadakan mesyuarat sekurang-kurangnya 2 kali setahun.

Pk 08-1 biodata gbk. 512 Guru Penasihat Unit-unit Kokurikulum mengasingkan Borang-borang Rumusan pentaksiran ahlinya yang telah dilengkapkan diberikan nilaian dan menyerahkan kepada Guru-guru Kelas atau Guru Tingkatan. Anda boleh memuat turun bahan-bahan berkaitan dengan Sistem PPKS dan PPAKS dan juga bahan-bahan kokurikulum lain.

PENGURUSAN KOKURIKULUM DAN TAHAP PENGLIBATAN PELAJAR DALAM AKTIVITI. Surat-Surat Siaran KPMJPNPPD berkaitan kokurikulum 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1. 2001 Pendaftaran ahli-ahli baru GPK HEMKokurikulum Guru Pemimpin Guru Penasihat Guru Kelas 3.

Menjalankan tugas-tugas lain yang diarahkan oleh Guru Besar dan Penolong Kanan Kokurikulum dari semasa ke semasa. Menghadiri perjumpaan atau mesyuarat yang berkaitan dengan unit yang diwakili. Kehadiran tuanpuan amat dialu-alukan dan didahului dengan ribuan terima kasih.

MENGAMBIL BAHAGIAN DALAM OLAHRAGA SUKAN Boleh diberi kepada staf yang telah dipilih untuk mengambil bahagian dalam sebarang. Daftar Surat Masuk dan Keluar dll Antara muka ini digunakan untuk melakukan Pendaftaran Pelajar Kokurikulum dalam 3 unit utama bidang kokurikulum termasuk jawatan yang disandang.


Format Baharu Minit Mesyuarat


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar