Social Items

Mahatdir Mesyuarat Di Yayasan Kepimpinan Perdana Semasa Pm

Apa yang dilakukan kerajaan lebih merupakan politik bukannya pentadbiran menangani Covid-19 katanya pada sidang media yang diadakan di Yayasan Kepimpinan Perdana. Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata keputusan itu membolehkan hakim membuat pilihan sama ada menjatuhkan hukuman mati atau penjara tidak kurang 10 tahun kepada pesalahnya.


Pin On Man Utd

Bekas perdana menteri itu berkata beliau meletak jawatan sebagai perdana menteri pada Isnin lalu supaya Anwar dapat membuktikan beliau mempunyai sokongan untuk.

Mahatdir mesyuarat di yayasan kepimpinan perdana semasa pm. Foto HAZROL ZAINAL 01 MAC 2020. Mahathir Mohamad tengah melambaikan tangan kepada para media semasa sidang media selepas pada Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan di Yayasan Kepimpinan Perdana Putrajaya. Dr Mahathir bersama Ketua Umum PH Anwar semasa sidang media selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan di Yayasan Kepimpinan Perdana.

Dr Mahathir sebelum ini beroperasi di pejabatnya di Yayasan Kepimpinan Perdana di sini sejak kembali menerajui kembali tampuk pemerintahan negara setelah Pakatan Harapan yang dipimpinnya memenangi. Dr Mahathir sebelum ini beroperasi di pejabatnya di Yayasan Kepimpinan Perdana di sini sejak kembali menerajui kembali tampuk pemerintahan negara setelah Pakatan Harapan yang. Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad yang juga Pengerusi Pakatan Harapan PH semasa sidang media selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Presiden PH di Yayasan Kepimpinan Perdana hari ini.

Sebaliknya Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng dan Presiden Amanah Mohamad Sabu selain Presiden Warisan Datuk Seri Shafie Apdal dan Timbalan Presiden Bersatu Datuk Seri Mukhriz Mahathir dilihat bersama. Bekas Perdana Menteri Tun Dr. Mahathir Mohamad menafikan Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi punca pengkhianatan oleh Tan Sri Muhyiddin Yassin dalam.

Foto SYAFIQ AMBAK 23 NOVEMBER 2019. Mahathir Mohamad berjalan keluar selepas mengadakan pertemuan dengan Armada di Yayasan Kepimpinan Perdana Putrajaya. Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad memasuki Pejabat Perdana Menteri pada Rabu untuk memulakan tugas secara rasmi dari Perdana Putra di sini.

Perdana Menteri merangkap Pengerusi Pakatan Harapan PH Mahathir Mohamad berjabat tangan dengan Presiden Parti Keadilan Rakyat PKR Anwar Ibrahim apabila tamatnya sidang media selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Presiden PH di Yayasan Kepimpinan Perdana di Putrajaya Malaysia 22 Februari 2020. PUTRAJAYA - Seramai 200 ahli Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia Bersatu mengadakan perhimpunan aman menyokong pentadbiran Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad sempena Mesyuarat Majlis Presiden. Ini sesuatu yang kita harap pengundi akan mengambil kira dan memberi undi kepada PH katanya selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan di sini semalam.

Bercakap kepada media selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Kepimpinan Tertinggi Bersatu di Putrajaya hari ini perdana menteri berkata memang ada cubaan untuk. Perdana Menteri merangkap Pengerusi Pakatan Harapan Tun Dr. Mahathir semasa sidang media selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan di Yayasan Kepimpinan Perdana hari ini.

Siapa yang saya rujuk katanya pada sidang media selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Pimpinan Tertinggi Bersatu di Yayasan Kepimpinan Perdana di sini hari ini. Reaksi Perdana Menteri merangkap Pengerusi Pakatan Harapan Tun Dr. Perdana Menteri Malaysia Mahathir Mohamad memberi reaksi semasa Presiden Parti Keadilan Rakyat PKR Anwar Ibrahim menjawab pertanyaan pemberita selepas Mesyuarat Majlis Presiden PH di Yayasan Kepimpinan Perdana di Putrajaya 22 Februari 2020.

Di Kuala Lumpur mungkin angin ada Covid-19 bila bercakap keluar virus jadi tak berani bersidang. Had umur belia Johor buat pusingan U. Kerajaan Persekutuan ingin tahu alasan Kerajaan Johor - Tun M BACA.

Reaksi Perdana Menteri merangkap Pengerusi Pakatan Harapan Tun Dr. Turut sama Timbalan Perdana Menteri yang juga Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail--fotoBERNAMA. Isnin lalu Anwar yang merupakan Ketua Pembangkang tidak kelihatan pada sidang media yang diadakan di Yayasan Kepimpinan Perdana di Putrajaya.

Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad mengulang bahawa beliau akan mengotakan janji untuk mengundur diri selepas dua tahun bagi memberikan laluan. Tak perlu parti baharu cukup 4 parti Melayu sedia ada. PUTRAJAYA - Kerajaan bersetuju menggugurkan perkataan mandatori bagi hukuman berkaitan kes penyalahgunaan dadah.

Dia tak boleh jadi Perdana Menteri. Ahli Armada Bersatu memegang kain rentang sambil melaungkan kekal Tun M di hadapan Yayasan Kepimpinan Perdana di sini malam ini. Mahathir Mohamad tengah diiringi barisan kepimpinan tertinggi Pakatan Harapan semasa sidang media selepas pada Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan di Yayasan Kepimpinan Perdana Putrajaya.

Ketika menyebut perkataan itu katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Pimpinan Tertinggi MPT Bersatu di Yayasan Kepimpinan Perdana di sini hari ini. Lynas tidak boleh dilayan seperti kasta rendah atau paria. Mahathir Mohamad kanan bersama Presiden PKR merangkap Ahli Parlimen Port Dickson Datuk Seri Anwar Ibrahim kiri semasa sidang media selepas pada Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan di Yayasan Kepimpinan Perdana Putrajaya.

Gelagat Perdana Menteri merangkap Pengerusi Pakatan Harapan Tun Dr. Mahathir Mohamad kanan bersama Presiden PKR merangkap Ahli Parlimen Port Dickson Datuk Seri Anwar Ibrahim kiri semasa sidang media selepas pada Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan di Yayasan Kepimpinan Perdana Putrajaya. Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad memasuki Pejabat Perdana Menteri hari ini untuk memulakan tugas secara rasmi dari Perdana Putra di sini.

Dr Mahathir berkata demikian semasa sidang akhbar selepas Mesyuarat Majlis Pimpinan Tertinggi Parti Pribumi Bersatu Malaysia Bersatu di Yayasan Kepimpinan Perdana pada Isnin. Dr Mahathir Mohamad hari ini menafikan kerajaan PH kini semakin bergerak jauh daripada kesederhanaan sebaliknya menganggap dakwaan itu datang daripada persepsi orang ramai. Tun Dr Mahathir Mohamad semasa diwawancara dengan Agenda Daily baru-baru ini di pejabatnya Yayasan Kepimpinan Perdana Putrajaya.

Mahathir berkata demikian dalam satu mesyuarat tertutup Pakatan Harapan di Yayasan Kepimpinan Perdana pada Ahad yang disiarkan secara langsung di laman Facebook Parti Amanah Nasional Amanah. Foto SYAFIQ AMBAK 07 OKTOBER 2019. Foto SYAFIQ AMBAK 23 NOVEMBER 2019.

Foto SYAFIQ AMBAK 23 NOVEMBER 2019. Sedangkan di Sabah tiga hari mesyuarat. Dr Mahathir berkata demikian ketika ditanya mengenai satu laporan polis yang dibuat oleh beberapa ahli Parti Keadilan Rakyat PKR Kapar yang mendakwa beliau menggunakan perkataan paria.

Dr Mahathir semasa sidang media selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Presiden PH di Yayasan Kepimpinan Perdana Putrajaya malam tadi. Mahathir sebelum ini dilaporkan sebagai berkata kilang memproses nadir bumi Lynas Corporation Ltd. Bekas Perdana Menteri PM Tun Dr Mahathir Mohamad belum membuat keputusan untuk hadir ke sidang Parlimen ia selepas Tan Sri Muhyiddin Yassin sudah mengambil langkah mengadakan sidang khas pada 26 Julai ini dan.

Mahathir berkata demikian dalam mesyuarat tertutup dengan pemimpin akar umbi Pakatan Harapan di Yayasan Kepimpinan Perdana hari ini yang disiarkan secara langsung di Facebook Amanah. Anwar ni memang dia gila-gila nak jadi Perdana Menteri. KUALA LUMPUR Tun Dr.


Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Harapan


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar